Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Kongresi II’ye kabul edilen bildiriler aşağıda sunulmuştur.

Bildirinin Adı Yazarlar
APOS Bakış Açısıyla Bilgi İşlemsel Düşünmede Soyutlama Süreçleri: Birebir Fonksiyon Örneği ÖZGÜN ŞEFİK
ŞENOL DOST
Okul Öncesi Dönemde Matematik Öğretiminde Oyunlaştırmanın Öğrenmeye Etkisi EBRU BALÇIK
İkinci Dereceden Asal Sayı Dizi Denklemleri: Matematik Eğitimcileri Özsoy Üçgenini Keşfediyor TAMER ÖZSOY
Matematiksel Origami EZGİ EŞER
DEVRİM MELEKOĞLU
Matematiksel Okuryazarlık ve Teknoloji Entegresyonu BURAK SEYHAN
Matematik derslerinde bir değerlendirme aracı olarak sessiz video görevi: Örnek ders uygulaması ve öğretmen deneyimleri SELEN GALİÇ
AHMET SELÇUK TEKŞEN
ŞENOL DOST
Çarpma İşlemi ve Çarpım Tablosunun Öğretimi: Bloklarla Ritmik Saymalar ve Dört İşlem Uygulamaları Materyali ORHAN BARIŞ
BELMA TÜRKER BİBER  
Göçmen Öğrencilere Yönelik Geometrik Terimler Kılavuz Kitapçığının Hazırlanması MUHAMMET TAYYİP TAŞ
ESMAGÜL GÜRBÜZ
FATMA AFRA YEŞİLYURT
HATİCE YEŞİL
HATİCE AYDAN KAPLAN
Özel Yetenekli Öğrencilerin Matematik Öğretiminde Origami Yönteminin Kullanımı ÇAĞLA GENÇTÜRK
Matematik Öğretiminde ChatGPT ile Ders Planı Hazırlama Süreci: Araştırma ve Uygulama Örneği GÜLSÜM DEMİR
EMRE EV ÇİMEN
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterliliklerinin ve Matematiksel Problem Çözme Tutumunun Ergenlerde Karar Verme Sürecine Etkisinin İncelenmesi SERHAT VAROL
MUSTAFA AKINCI
Kazanımlardan Oyunlara-Oyunlardan Dijitale Matematik Öğrenimi FEYZA YILDIZ
GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ
Beşinci Sınıf Öğrencileriyle STEM Yaklaşımına Dayalı Orantısal Akıl Yürütme Etkinliğinin Uygulanması SERRA TURSUN
MUTLU PİŞKİN TUNÇ  
Matematiksel Düşünmeyi Merkeze Alan Argümantasyon Tabanlı Öğretime İlişkin Etkinliklerin Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi TUĞBA ÖZTÜRK
YAŞAR AKKAN
ERDEM ÇEKMEZ
TEMEL KÖSA
MÜJGAN BAKİ
BÜLENT GÜVEN
ADNAN BAKİ
NESLİHAN YAZICI
DAMLA DEMİREL
BERNA TELCİ
Yapay Zeka destekli oran kavramı öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi SENA NUR BALTAOĞLU
Matematik Öğretmenlerinin Matematik ve Matematik Eğitimi Değerleri ile Matematik Okuryazarlıkları Özyeterlilikleri Arasındaki İlişki EMİNE NUR ÜNVEREN BİLGİÇ
ZUHAL EFE
MUSTAFA AKINCI
Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi ve Üç Boyutlu Cisimlerin Öğretimi ŞEBNEM BOYRAZ
AYHAN KÜRŞAT ERBAŞ
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurmaya Yönelik İstatistiği Öğretme Bilgilerinden Yansımalar: İstatistiksel Süreç Uygulamalar GÜLŞAH GEÇİCİ
BEYDA TOPAN  
Hesaplamalı Problem Çözme Sürecinde Öğrenci-ChatGPT İş Birliği: Soru Üretme Stratejisi Analizi OĞUZHAN GENÇASLAN
SELİN URHAN
ŞENOL DOST
Oyuncak fiyatlarını dengeleyelim! EMİNE ÇATMAN AKSOY
MİNE IŞIKSAL BOSTAN
SİBEL KAZAK
REYHAN TEKİN-SİTRAVA
Görme Engelli Öğrenciler için Görsel Matematik eğitimi: “Seen With Other Eye” sosyal sorumluluk projesi ÖZGÜR AKAS
TONGUÇ ÖZDAŞ
Yedinci sınıf öğrencilerine oran ve orantı konusunun FETEMM etkinlikleriyle anlatılması NİDA SULTAN GÜNDOĞDU
MUTLU PİŞKİN TUNÇ  
Bir Bütünün Kesir Kadarını Bulma Kazanımına Yönelik Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımına Uygun Bir Etkinlik Tasarımı HÜSEYİN AŞLAR
HACER TÜRKOĞLU  
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin İncelenmesi: “Çiftçi Hüseyin Amca” Modelleme Örneği İSMAİL KAYGISIZ  
Matematik öğretmen adaylarının eğitsel matematik oyunu tasarlama ve ortaokul öğrencilerine uygulama süreçlerine ilişkin görüşleri FEYZA ALİUSTAOĞLU
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye Dair Farkındalık Durumları EDA BEYZA BİÇİCİ
HABİB HAMURCU
Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Matematik Temalı Resfebelerin İncelenmesi OĞUZHAN GENÇ
YUSUF AKIN
BURÇİN GÖKKURT ÖZDEMİR
NESLİHAN USTA
Fonksiyonlarda Bileşke İşleminde Değişme Özelliği Olan Durumların Araştırılması ESMANUR SANCAR
MUHAMMED DUMAN
DERYA ÇELİK
Uluslararası matematik günü kapsamında Geogebra ile Pİ Etkinlikleri 8. Sınıf öğrencileri fakültede öğreniyor SILA GÜN
M. ÇAĞLAR ÜNLÜ
AYHAN AKSOY
GÖNÜL ERHAN  
Güven Aralığı Kavramına İlişkin Bir Etkinlik Örneği: TGA stratejisi ve SamplingSIM HÜLYA ELMAS BAYDAR
BÜLENT GÜVEN
Geometri Öğretiminde Animasyon Kullanımı: Doğal Aksiyomatik Geometri Paradigmasına Uygun Sınıf İçi Bir Uygulamadan Örnekler YAVUZ KARPUZ
BÜLENT GÜVEN  
Lise öğrencilerinin bakış açısından okulun anlamı, matematik okuryazarlığı özyeterlikleri ve matematik öğrenmeye yönelik motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi AYSEL KOÇDEMİR
MURAT GENÇ
Özdüzenlemeli Öğrenme ile Cebir Öğretimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Kurdeleler ÜMMÜNUR AKBEN
MESUT ÖZTÜRK
MUSTAFA ALBAYRAK
İşlemlerin Farklı Semantik Yapılarına Yönelik Problem Kurma Öğretimi ABDULLAH TERZİ
SEFA UYANIK
DERYA ÇELİK
Dinamik Geometri Yazılımı Destekli Etkinlikler Geliştirilen Lisans Seviyesinde Bir Ders Uygulaması ERCAN ATASOY
NESLİHAN UZUN  
Geometri Öğretiminde Yenilikçi Bir Araç: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları TEMEL KÖSA
Matematik öğretiminde Disiplinlerarası Dijital Girişimler SİNEM ŞENGÜL  
EBOB ve EKOK Konusu ile İlgili Problem Çözme Etkinliğinin REACT Stratejisinin Uygulandığı Öğrenme Ortamında İncelenmesi ADNAN BAKİ
TUĞBA TAT  
Goldbach Sanısı Etkinliği Sınıf İçi Yansımaları ADNAN BAKİ
TUĞBA TAT
Erken Dönemlerde Sayı Kavramı ve Sayı Hissinin Geliştirilmesi MERVE KASAP
TUĞBA ÖZTÜRK
Matematik Öğretiminde Metaverse Entegrasyonu İLKNUR PINARCI
Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinden Yansımalar DUYGU ARABACI
ŞAHİN DANİŞMAN
STEM Yapay Zekâ Merkezi’nde Eğitim Alan Ortaokul Öğrencilerinin Ürünlerinin Değerlendirilmesi ve STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri ELİF YAREN TAŞ
NEJLA GÜREFE  
Özel Dörtgenlerin Hiyerarşik İlişkisine Yönelik Tasarlanan Etkinliğin Uygulanması Ve Değerlendirilmesi TUĞBA ÖZTÜRK
BİLGE BAYRAM
BERNA TELCİ
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Akıl Yürütme Bilgilerini Geliştirmeye Yönelik Bir Uygulama Örneği NESLİHAN UZUN
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Akıl Yürütme Gerektiren Problemleri Uygulama ve Değerlendirme Sürecinden Yansımalar GÜLZADE KARACI YAŞA
Öğrenme amaçlı yazma aktivitelerinin üçgenler ve dörtgenler konusunda 5. Sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına etkisinin incelenmesi MEDİNE ASLAN
FERHAT ÖZTÜRK
Matematik ile Aktif Vatandaşlığı Geliştirme ÇAĞLA ADIGÜZEL
BÜLENT ÇETİNKAYA
AYHAN KÜRŞAT ERBAŞ
Geometrik Şekillerin Keşfi: Sanat ve Matematik Bir Arada BELGİN ERSOY
BEYZA ÖZCAN
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Doğrusal Denklemler ve Eşitsizlikler Konuları ile İlgili Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi NURBANU YILMAZ
Çoklu Temsil Temelli Öğretimin 8.Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına ve Çoklu Temsil Becerilerine Etkisi AYDOĞAN YILDIZ
TUĞBA BARAN KAYA  
Okul Öncesi Çocuklarının Harita Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi: Örnek Uygulamalar KEVSER KOÇ
YUSUF KOÇ

Not: Kabul edilen bildirilerin kabul belgeleri bildirileri e-posta olarak gönderen kişilerin e-posta adreslerine gönderilmiştir. Bildiride yer alan diğer yazarların iletişim adresleri sistemde mevcut olmadığı için o kişilere kabul belgesi gönderilememiştir. Sisteme yükleme yapmamış olan diğer yazarlardan kabul belgelerini almak isteyenlerin matematikteornekuygulamalar@gmail.com e-posta adresine bildiri başlığını ve adını içeren e-posta göndermeleri yeterli olacaktır.

Önerilen Makaleler